Súhlasíte s používaním cookies na našej webovej stránke?

Cookies sú informácie, ktoré sú ukladané do vášho zariadenia a zároveň sú spätne získavané. Zobraziť viac Niektoré cookies využívame na to, aby webová stránka správne fungovala. Ďalšie cookies používame na prispôsobenie obsahu a reklám, poskytovanie funkcií sociálnych médií a analýzu návštevnosti. Niektoré získané údaje zdieľame aj s tretími stranami.

Zobraziť detaily

Cookies sú informácie, ktoré sú ukladané do vášho zariadenia a zároveň sú spätne získavané. Zobraziť viacNiektoré cookies využívame na to, aby webová stránka správne fungovala. Ďalšie cookies používame na prispôsobenie obsahu a reklám, poskytovanie funkcií sociálnych médií a analýzu návštevnosti. Niektoré získané údaje zdieľame aj s tretími stranami.

Technické cookies sú nevyhnutné pre správne fungovanie webovej stránky a musia byť aktívne.

Analytické cookies slúžia pre anonymný zber dát zákazníckeho správania a návštevnosti našej webovej stránky, ktoré nám umožňujú webovú stránku vylepšovať.

Vďaka marketingovým cookies bude používanie našej webovej stránky prispôsobené vašim preferenciám a bude vám zobrazovaná relevantnejšia reklama.

Váš súhlas sa vzťahuje na doménu gothal.sk

Najvýhodnejšia cena
len pri rezervácii priamo u nás.

Legkedvezőbb árak csak akkor,
ha közvetlenül nálunk foglal

Kontaktujte recepciu / Forduljon a recepcióhoz
+421 945 44 55 44 | recepcia@gothal.sk

Darčeková poukázka

Výhodné akciové balíčky

Vyberte si niektorý z našich časovo limitovaných balíčkov a užite si pobyty, ale aj rôzne služby v Gothale za najvýhodnejšiu cenu.

Viac o balíčkoch
NEZÁVÄZNÁ REZERVÁCIA

Vaša nezáväzná cenová ponuka

Ďakujeme, Vaša správa bola odoslaná.Budeme Vás kontaktovať v čo najkratšom možnom čase.

Kontaktné informácie

Informácie o podmienkach spracovania Vašich osobných údajov, ako aj informácie o Vašich právach v súvislosti so spracovaním osobných údajov sú uvedené tu

* Polia označené hviezdičkou sú povinné

Rezervácia

Fullimg

Redbox

Cyklotrasy v okolí

Máte chuť si počas návštevy rezortu Gothal aj trošku zapedálovať? Jednoduchšie aj náročnejšie cyklotrasy v nádhernom prostredí Liptova vás určite oslovia. Poradíme vám nielen s výberom vhodnej cyklotúry, ale aj s organizovaním skupinových cyklotúr na ebikoch, ktoré vám radi požičiame.

Pricelist

Novinka!

Vychutnajte si Liptovskú Osadu a jej okolie zo sedadla E-bikov! Využite možnosť zapožičať si E-bike priamo v Gothale . Vďaka zabudovanej elektronike dokážete zdolať cyklotúry v okolí rýchlejšie a všetky kopce prejdete s omnoho menšou námahou, ako s bežným bicyklom.

Spoznajte cyklotúry, ktoré vedú priamo z Gothalu:

1. Gothal Liptovská Osada – Korytnica kúpele – a späť

Dĺžka trasy: 21 km

Stúpanie: 210 m

Navigačné pokyny:

Spred rezortu Gothal vyrazte smerom do centra obce po hlavnej ceste, kde sa po 1 km  dostanete na križovatku (BB - RK)- Tu odbočte doľava, v smere na Donovaly. Po 300 metroch odbočte doprava na Liptovské revúce a hneď na to doľava, kde sa napojte na Cyklokorytničku vedúcu z Ružomberka. Pokračujete 8 km po spevnenej, štrkom vysypanej, cyklotrase pozdĺž hlavného ťahu RK – BB. Prídete na odbočku do Korytnice, odkiaľ pokračujte po asfaltovej ceste, až k cieľu - k prameňom s minerálnou vodou.

Počas cyklotrasy sa môžete dozvedieť množstvo informácií z informačných tabúľ, ktoré sú postavené na miestach spojených so železničnou históriou.

2. Gothal Liptovská Osada – Smrekovica – a späť

Dĺžka trasy: 29 km

Stúpanie: 920 m

Navigačné pokyny:

Vyrazte spred rezortu Gothal smerom do centra obce po hlavnej ceste, kde sa po 1 km  dostanete na križovatku hlavného ťahu (BB - RK). Tu odbočte doľava, v smere na Donovaly. Po 300 metroch odbočte doprava na Liptovské Revúce a hneď na to doprava, kde sa napojte na Cyklokorytničku vedúcu z Korytnice do Ružomberka. Po Cyklokorytničke, ktorá sa tiahne pozdĺž rieky Revúca, pokračujete 6 km do osady Podsuchá, kde sa Cyklokorytnička križuje s cestou 1. triedy RK – BB. Tu odbočte vľavo, ponad rieku Revúca, a sledujete modré označenie po stále stúpajúcej ceste cez Vyšné Matejkovo až na Smrekovicu, kde si môžete dopriať zaslúžený oddych na jednom z najčarovnejších miest Liptova.

3. Gothal Liptovská Osada – Vlkolínec – a späť

Dĺžka trasy: 26 km

Stúpanie: 180 m

Navigačné pokyny:

Vyrazte spred rezortu Gothal smerom do centra obce po hlavnej ceste, kde sa po 1 km dostanete na križovatku hlavného ťahu (BB - RK). Tu odbočte doľava, v smere na Donovaly. Po 300 metroch odbočte doprava na Liptovské Revúce a hneď na to doprava, kde sa napojíte na Cyklokorytničku vedúcu z Korytnice do Ružomberka. Po Cyklokorytničke pokračujte cez Podsuchú až do obce Biely Potok, kde sa napojíte na príjazdovú cestu do obce Vlkolínec, ktorá bola zaradená do svetového zoznamu UNESCO. Môžete sa tu pokochať typickou slovenskou architektúrou, nenarušenou žiadnymi novostavbami.

4. Gothal Liptovská Osada – Liptovské Revúce (Vyšná) – Šturec – Motyčky – Donovaly – Korytnica – Gothal Liptovská Osada

Dĺžka trasy: 42 km

Stúpanie: 755 m

Navigačné pokyny:

Vyrazte spred rezortu Gothal smerom do centra obce po hlavnej ceste, kde sa po 1 km dostanete na križovatku hlavného ťahu (BB - RK). Tu odbočte doľava, v smere na Donovaly. Po 300 metroch odbočte doprava na Liptovské Revúce. Trasa pokračuje po asfaltovej ceste spoločne s Vrchárskou cyklomagistrálou a postupne prechádza časťami obce Liptovské Revúce. Na konci obce odbáča modrá trasa doľava a mení sa na štrkovú lesnú cestu. Po ľavej strane budete prechádzať okolo pekného skalného vodopádu a pomaly začnete stúpať. Dlhé, ale mierne stúpanie pekným lesným prostredím Vás postupne dovedie až na vrchol Veľkého Šturca. Odmenou za dlhé stúpanie bude perfektný zjazd, ktorý končí pri bývalom horskom hoteli Šturec pri ceste č. I/59. Odtiaľto sa presuňte po ceste smerom doľava, do obce Motyčky. Ďalej pokračujete po asfaltovej ceste cez osady Štubne a Jergaly. Za bývalým rekreačným strediskom sa asfaltová cesta mení na lesnú štrkovú cestu a stálym stúpaním pokračuje až do obce Donovaly, odkiaľ pokračujte zelenou trasou cez dolinu Žarnovka až k hlavnej ceste č. I/59. Tu nezabudnite odbočiť doľava a pokračovať na odbočku na Korytnicu, kde sa napojíte na Cyklokorytničku, ktorou sa dostanete až do Liptovskej Osady.

5. Gothal Liptovská Osada – Magurka – a späť

Dĺžka trasy: 29 km

Stúpanie: 820 m

Navigačné pokyny:

Z Gothalu vyrazte do susednej dediny Liptovská Lúžna. Pokračujete po asfaltovej ceste pozdĺž celej dediny v miernom stúpaní, ktoré na konci naberie na intenzite a následný výšľap na Prievalec dá zabrať. Trasa pokračuje príjemným zjazdom až do lokality Kapustisko, kde sa stretáva so zelenou cykloturistickou trasou. Odtiaľto pokračujete po asfaltovej ceste krátkym stúpaním až do osady Magurka.

6. Gothal Liptovská Osada – Ružomberok – Partizánska Ľupča – Liptovská Lúžna – Gothal Liptovská Osada

Dĺžka trasy: 57 km

Stúpanie: 640 m

Navigačné pokyny:

Vyrazte spred rezortu Gothalu smerom do centra obce po hlavnej ceste, kde sa po 1 km dostanete na križovatku hlavného ťahu (BB - RK). Tu odbočte doľava, v smere na Donovaly. Po 300 metroch odbočte doprava na Liptovské Revúce a hneď na to doprava, kde sa napojte na Cyklokorytničku vedúcu z Korytnice do Ružomberka. Po Cyklokorytničke pedálujte cez Podsuchú, Biely Potok až do Ružomberka, odkiaľ pokračujte popri krásnom kostolíku na Liptovskú Štiavnicu, ktorú necháte za chrbtom v krátkom, ale strmom stúpaní.

Nasleduje presun po panelovej ceste do Liptovských Sliačov, trošku oddych po asfaltovej ceste a opäť stúpanie po poľnej ceste na kopec pred Partizánskou Ľupčou. Potom príde krátky zjazd po štrkovej ceste do obce Partizánska Ľupča.

Z tejto obce pokračujte po asfaltovej ceste Ľupčianskou dolinou s miernym stúpaním popri potoku, naprieč lesami Nízkych Tatier. Cestou miniete odbočku na Magurku a nasleduje strmšie stúpanie na Železnô. Užite si dlhý zjazd popri vodných meandroch a v klesaní prechod aj najdlhšou dedinou Liptova – Liptovskou Lúžnou. Po rovine a asfaltovej ceste dorazíte až do Liptovskej Osady.

Chceli by ste objaviť na bicykli aj širšie okolie? Spoznajte ďalšie zaujímave cyklotúry v nádhernom okolí Liptova